Secretele managementului unui cabinet stomatologic

Daca detineti un cabinet stomatologic, atunci detineti o afacere. Exista o declaratie referitoare la profituri si cheltuieli, exista termene, aveti angajati care vin si pleaca si oamenii sunt platiti si va platesc, la randul lor.

Exista trei mari subiecte care trebuie luate in calcul, daca doriti sa aveti o afacere de succes. Prima dintre acestea este leadership-ul. Exista o diferenta intre o persoana care detine o afacere si una care este un lider.

Daca doriti sa aveti un cabinet stomatologic de succes, atunci trebuie sa incercati sa deveniti un lider. Vestea buna este aceea ca leadership-ul poate fi invatat si dezvoltat in timp.

Rolul primar al unui lider in industria dentara este sa aiba viziune. Trebuie sa va decideti in ce directie sa va dirijati afacerea. Apoi, trebuie sa va stabiliti obiective clare pe termen scurt si pe termen lung bazate pe planuri detaliate.

Fara obiective clare, nu veti putea masura progresele si succesul. Odata ce ati stabilit viziunea si obiectivele, trebuie sa va expuneti asteptarile catre fiecare persoana de la orice nivel al afacerii dumneavoastra.

De la intampinarea pacientilor si pana la prezentarea cazului si tratarea acestuia, tot personalul care lucreaza la un cabinet stomatologic trebuie sa cunoasca asteptarile dumneavoastra.

De asemenea, pentru a avea o echipa de succes, trebuie sa va formati o echipa. Oamenii dau forta afacerii dumneavoastra. Pentru a avea un cabinet stomatologic de succes, trebuie sa recrutati, sa instruiti si sa conduceti echipe productive, principiale si pasionale.

In primul rand, stabiliti standarde scrise, care sa fie continute intr-un manual de resurse umane. Apoi, trebuie sa comunicati asteptarile dumneavoastra in mod clar si sa le faceti cunoscute si sa ii constientizati ca vreti sa aveti excelenta si profesionalism.

Afacerile de succes produc profit. Frumusetea unui cabinet stomatologic este aceea ca aveti onoarea si privilegiul de a ajuta pacientii in timp ce inregistrati un profit. De fapt, cu cat ajutati mai multi oameni, cu atat mai mult va cresteti profitul.

In primul rand, pentru a avea profit, trebuie sa aduceti pacienti cat mai multi la cabinetul dumneavoastra stomatologic. Acest lucru se poate realiza prin utilizarea mai multor instrumente de marketing cum ar fi publicitatea, e-mailuri si alte abordari creative.

Nu trebuie omise nici detaliile financiare cum ar fi cheltuielile si incasarile. Exista patru cheltuieli principale la un cabinet stomatologic. Cheltuielile cu personalul nu ar trebui sa reprezinte mai mult de 20-25% din totalul cheltuielilor.

Cheltuielile cu laboratorul ar trebui sa fie mentinute la aproximativ 10% iar cele referitoare la consumabile trebuie sa ramana sub 5% din totalul cheltuielilor. De asemenea, nu trebuie sa practicati tarife foarte mari deoarece veti fi batut de concurenta si veti incepe sa va pierdeti clientii.

In concluzie, nu este usor sa conduceti un cabinet stomatologic. Acest lucru implica multe cunostinte si multa determinare dar, in acelasi timp, ofera si multe satisfactii.

You may also like...

Leave a Reply