Reputatia online, o parte importanta a vietii de zi cu zi

reputatia-onlineIn lumea de astazi, reputatia si identitatea in piata online poate face diferenta in viata de zi cu zi sau in afacerea ta. Indiferent daca informatia este adevarata sau falsa, trebuie sa acceptam ca si comunitatea online a devenit realitate in lumea afacerilor. Avocatii, in special, trebuie sa fie constienti de faptul ca exista informatii despre ei, deoarece multi avocati folosesc recomandari ca mare parte din consum. In scopul de a-ti mentine reputatia intacta, este important sa stii ceea ce se spune despre tine.
Aici sunt cinci lucruri pe care le puteti face pentru a va asigura ca reputatia online nu este deteriorata si nu va costa pierderea clientilor.

1. Verificati cel putin o data pe luna motoarele de cautare

Nu e de ajuns sa-ti verifici afacerea o data pe an sau nici macar la cateva luni. Clientii scriu despre companii pe site-uri de revizuire on-line, in blog-uri si in social media. In scopul de a afla ce spun oamenii despre tine, fa o cautare cu numele tau si al afacerii pe care o detii pe toate motoarele de cautare majore. De asemenea, verificati site-uri legate de industria comunitara, unde chiar daca nu sunteti mentionat pe un motor de cautare major, sunt inca relevante pentru baza de clienti. Luati in considerare crearea unui feed RSS sau o alerta automata care sa va ajute sa urmariti aceste informatii.
Alertele Google sunt un mod minunat de a vedea cand numele dvs. apare in motoarele de cautare imediat. Pentru a crea o alerta, du-te la pagina de pornire Alerte Google si apoi tastati numele in “Creati o alerta cu privire la”. Puteti selecta daca doriti sa primiti alerte pe e-mail o data pe zi sau o data pe saptamana.

2. Revendicati profilul afacerii

Aproape toata lumea face astazi afaceri, inclusiv potentialii clienti si clientii, care se bazeaza pe puterea internetului de a gasi furnizorii de servicii si pentru a obtine informatiile dorite. De aceea este foarte important de a pretinde profilul afacerii dvs. pe web si pe fiecare site de social media. Chiar daca nu aveti nicio intentie de a folosi Twitter vreodata, apuca sa ocupi un loc cu numele tau acolo, astfel incat nimeni altcineva sa nu poate face acest lucru.

3. Impune o politica si fa pe cineva responsabil

Deoarece palavrageala on-line este constanta, trebuie sa aveti un proces consistent si o politica cu privire la gestionarea reputatiei online. Determina ce actiuni de servicii pentru clienti pot fi luate in diferitele canale si fa monitorizarea acestor canale o parte din politica companiei. Daca lucrati sub o lege a mediului de afaceri mare, desemneaza o persoana responsabila de monitorizarea online a mentiunilor si raspunde la feedback in conformitate cu politica companiei. Acest individ ar trebui sa fie cineva cu temeinice cunostinte de social networking.

You may also like...

Leave a Reply