Astia? Bloggeri? Nu cred.
La un moment dat, intrăm pe bloguri care pur și simplu ne irită. În timp ce sunt o mulțime de oameni care scriu super, mia sunt și altfel de blogărași prin online-u’ ăsta românesc care, cu intenție sau nu, te enervează.
Articolul ăsta pune unele sub altele câteva motive pentru care și cel mai loial cititor va pleca dacă nu le eviți.
Habar n-ai despre ce vorbești
Un blog informativ, după cum se și numește, ar trebui să informeze lumea, adică să spui ce știi. Dacă blogger-ul respectiv nu știe despre ce vorbește? Eh, asta e problema.
Ăsta e motivul pentru care bloggerii experimentați îi sfătuiesc pe ceilalți să scrie despre o pasiune, pentru că e mai ușor să comunici și să explici subiectul respectiv. Dacă vorbești doar să te aflii în treabă, îți vei pierde reputația cât zice PAC-PAC, m-ai înțeles?
Ăla care le știe pe toate
Ok. Ăla care vorbește aiurea e cum e, dar… Ăla care crede că le știe pe toate? Ca să fim sinceri, nimănui nu-i plac “experții” ăștia.
Despre blogging
Șmecheru’
A introduce umor într-un blog este o modalitate foarte bună de a atrage cititori dar ce se întâmplă dacă atunci când spui o glumă se aud doar greierii și uite așa pleacă toți cititorii? Gândește-te bine.
Dac-o dai în bară, o să-i deranjezi. Rău.
Gramatică, punctuație, ortografie… nu de ce, ci din nou
Gramatica, punctuația și ortografia sunt foarte importante în blogging. Nu te gândi că “băi, nu mai sunt la școală să se mai ia cineva de cum scriu eu”. Dimpotrivă. Fiecare cititor care trece pe la tine și dacă vede că scrii ca un ghiolban, nici n-o să se mai întoarcă prea curând.
Pop-up-uri și alte drăcii
Pop-up-urile o să-i facă pe oameni să plece de pe blogul tău imediat ce li s-a deschis vreun pop-up prin care cerșești un like, subscribe, etc.
Reclame în exces. Prea disperat după monetizare!
Grămada de reclame de pe blogul tău sunt un semn că ești chiar disperat să faci bani din blog. Un blog PLIN de bannere doar te face să pari că trăiești sub vreun pod cu 3 lei pe zi.