Care este promisiunea ta in blogging?
Una din cele mai puternice strategii de branding pe care le poți aplica încă ziua 1 a blogului este să stabilești clar ce promisiune sau promisiuni va respecta blogul tău zi de zi.
Îmi place ideea de a aduce o promisiune comunității și cititorilor. Îmi place pentru că e mai personal, accesibil, și uneori chiar mai “real”.
De asemenea, duce angajamentul la un alt nivel, corect? Dacă promiți să faci ceva, fă-o, sau suportă consecințele! Îmi place să ridic ștacheta, și cred că mulți oameni apreciază asta. E ca și cum ai spune:
Îți promit ție, cititorule, că voi ________ pentru că apreciez prezența ta aici. Lasă-mă să îți câștig următoarele vizite prin această promisiune!
Deci cum arată o promisiune de blog? Ce înseamnă defapt? Nimic complicat. Două lucruri:
Spune despre ce este blogul
Transmite așteptări
Iată promisiunea mea:
Blogeru este un blog despre blogging: strategii, tool-uri, și cum să generezi content din ce în ce mai bun, deoarece “Content is king!“
Vezi tu, în afară de acest post random și alte câteva, asta e ceea ce fac și ceea ce blogul meu face, zi de zi. Promisiunea mea (și a blogului meu) este ca cu fiecare articol să cuprind ce am spus mai sus. Cititorul și comunitatea vor veni să îmi ceară și mă vor face să mă țin de această promisiune cu timpul!
Ei bine, promit că voi împărți cu voi tot ce cunosc despre aceste lucruri, și nu voi ține nimic pentru mine. Mă impresionează cunoscutul citat al lui Joseph Badaracco, profesor la Harvard, care a spus odată:
În zilele noastre, acumularea de cunoștințe, în final, îți va eroda “puterea”. Dacă știi ceva foarte important, modalitatea de a căpăta putere este să împarți cu alții.
E vorba de influență și dobândirea ei!
Deci, care este promisiunea ta în blogging? Mi-ar place să o aud sau chiar să o pui pe blogul tău și să o împarți cu ceilalți lăsând și aici un link.