Consumatorul, in cautarea autenticitatii alimentelor

Vanzarile de alimente sunt in scadere, iar formula lanturilor de restaurante de a vinde hamburgeri, cartofi si suc la pachet, sub pretextul unor preturi promotionale s-a lovit de un real obstacol in privinta rentabilitatii. Reducerile oferite continua sa saboteze vanzarile, stabilind preturi de promovare continua, dar erodand marjele de profit.
O alta parte a crizei veniturilor din restaurante este faptul ca acestea au un succes limitat in vanzarea produselor alimentare mai sanatoase. Lansate cu succes initial, selectiile de fructe si salate de la McDonald au fost eliminate din cauza rezultatelor slabe de vanzari, provocand o usoara redresare a incasarilor in acelasi magazin.

Cu toate acestea, la nivel de industrie, cercetarile efectuate de catre institute de profil au constatat o crestere a vanzarilor de elemente de meniu scazut in calorii in lantul de restaurante, in aceeasi perioada de timp acum cinci ani. Elementele de meniu caloric mai mare au avut de suferit cand vanzarile au scazut. Dar cresterea vanzarilor in alimente sanatoase nu este suficienta pentru a compensa marjele mai mici create din vanzarea de meniuri mai mari in calorii la preturi promotionale.

Restaurantele care ofera alimente sanatoase si pizza sunt lideri de venituri, inregistrand o crestere seminificativa in industrie. Ele si-au dat seama cum se realizeaza o crestere sustinuta a vanzarilor prin a convinge clientii ca hrana lor este mai sanatoasa si ca afacerile lor sunt exploatate intr-un mod mai durabil. Punctele de lucru se aprovizioneaza cu mai mult de jumatate din alimente din fermele ecologice si punerea in aplicare a unui plan local de cumparare sunt cateva exemple de adoptare a unor practici bune si durabile. Acest angajament s-a conectat cu succes cu conceptiile generatiei de tineri, permitand vanzari mari fara compromis la calitate. Programele lor de fidelizare a clientului au castigat milioane de membri prin conectarea cu succes la interesele clientilor in alimente bune si comportamente sociale constiente. Exemple de moduri in care ele se conecteaza cu clientii lor, includ donatii in numerar, organizatii de caritate locale si programe prin care distribuie elemente de panificatie nevandute la bancile alimentare locale.

Transparenta. Nu exista secrete intre aceste restaurante si clientii lor. De fapt, ele consuma destula energie pentru a-si educa clientii in materie de durabilitate. De exemplu, le explica modul in care alimentele ecologice pot fi, de fapt, stropite cu pesticide. Este nevoie de timp pentru a-si educa clientii din perspectiva asupra modului in care se gasesc surse de alimente, care sunt in stare proaspata, locale si fara pesticide.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *